Nejbližší volný termín
  • stávající klienti –
    Loading...
  • noví klienti –
    Loading...
Žádné kazy

Pokyny před návštěvou

Moji milí klienti a přátelé od 1.5.2017 jsem na mateřské dovolené, nějakou chvílí tedy budu muset vás a vaše zuby svěřit do péče mé kolegyně Veroniky. Telefon i email fungují stále stejně a odpovídám na ně přímo já. Děkuji za zachování přízně, těším se zase brzy na shledanou.

Týden před ošetřením vám o blížícím se termínu přijde email, den předem SMS. Pokud ne, je něco špatně a určitě mi zavolejte. Vyhneme se tak zbytečným komlikacím.

FAQ

  1. Chci se objednat, jak to mám, prosím, udělat?
  2. Po online objednání mi nepřišel email.
  3. Potřebuji zrušit termín
  4. Potřebuji termín přeobjednat
  5. Nefunguje mi online objednaní.
  6. Mohu u vás platit za ošetření benefity?
  7. Jsem nachlazený/á, udělal se mi opar, můžu přijít?
  8. Co si nám přinést s sebou na ošetření?

1. Chci se objednat, jak to mám, prosím, udělat?
Nejjednodušší je kliknout na zelené tlačítko objednat se on-line, pak je potřeba se proklikat přes tlačítko další až na volné termíny a dokončit objednávku. Další možností je zavolat, nebo poslat sms. Na emaily odpovídám opožděně, ty prosím pro objednání nepoužívejte.

2. Po online objednání mi nepřišel email.
Chvíli vydržte. Email posílá automat a někdy se stane, že přijde se zpožděním. Také si zkontrolujte složku s nevyžádanou poštou (spam). Pokud nepřijde vůbec, stačí poslat sms, kouknu na to.

3. Potřebuji zrušit termín
Pokud jste se objednali online na konci všech příchozích emailů je proklik na zrušení. Není potřeba volat ani psát, prostě si termín zrušte. Pokud jsme se objednali jinak, stačí poslat sms. Proklik na zrušení termínu je i v emailu, který vám přijde automaticky týden před termínem.

4. Potřebuji termín přeobjednat
Pokud jste se objednali online, postupujte viz výše pro zkušení termínu a pak si vyberte nový. Pokud jste se objednali jinak, pošlete si sms ideálně s požadavky na nový termín (dopoledne odpoledne, které dny a podobně)

5. Nefunguje mi online objednaní.
Pokud vám online objednání nefunguje, je pravděpodobně chyba na vaší straně. Zkuste si stránku otevřít v jiném prohlížeči. Pokud chyba trvá, prosím napište mi i prohlížeč a operační systém, který používáte (MAC, Windows).

6. Mohu u vás platit za ošetření benefity?
Od 1. 6. 2022 není možné platit žádnou benfitní společností.

7. Jsem nachlazený/á, udělal se mi opar, můžu přijít?
Ne! Šetřete čas svůj i náš, s nachlazením i oparem vás pošleme zpět domů. Pro zrušení termínu stačí poslat sms.

8. Co si nám přinést s sebou na ošetření?
S sebou na ošetření si přineste váš zubní kartáček a pokud máte, i ostatní pomůcky, které pouříváte (mezizubní kartáčky, flosspic, solo kartáček). Kartáček si nekupujte nový, i když ten váš je již značně opotřebovaný. Při ošetření si budeme ukazovat správnou techniku čištění a já vám kartáček případně v ordinaci prodám (cena kartáčku je nižší než v obchodě). Pokud používáte kartáček elektrický, stačí přinést jen hlavičku. Pastu ani ústní vodu nosit nemusíte.

Těšíme se na vás v ordinaci.

← Zpět